Praktyczne koszulki reklamowe

koszulki reklamowe

koszulki reklamowe

Otrzymanie prezentu zawsze powoduje lepszy humor i wyzwala bardziej pozytywny stosunek do darczyńcy. Zasada ta była i jest skutecznie wykorzystywana w procesie kreowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstw. Od tego, jak przedsiębiorca postrzegany jest w otoczeniu, uzależniona jest jego reputacja i popyt na produkowane przez niego artykuły lub świadczone usługi. Stąd specjaliści od marketingu doradzają przedsiębiorcom, by nie ograniczali środków finansowych na zakup odpowiednich gadżetów reklamowych. Obdarowanie nimi przyszłych klientów może przynieść większy skutek, niż kolportaż ulotek.

Ulotki czy koszulki reklamowe

Jeśli ktoś zastanawia się, jakie rodzaje prezentów reklamowych przynoszą największy skutek z pozyskiwaniu sympatii przyszłych klientów, powinien pomyśleć, które z nich można najdłużej używać. Biorąc pod uwagę wspomniane wyżej ulotki i Koszulki reklamowe, jednoznacznie należy stwierdzić, że około osiemdziesiąt procent rozdanych w miejscach ulotek znajduje natychmiast swoje miejsce w śmietniku, bez sprawdzania ich treści. Można mieć nadzieję, że osoby, które otrzymały pozostałe dwadzieścia procent ulotek, sprawdzą, czego dotyczy oferta, ale tylko niewielka ilość osób zainteresuje się ich treścią.

Zupełnie inaczej wygląda sytuacja, gdy zamiast ulotek rozdawane są koszulki reklamowe. Nikt nie wyrzuca otrzymanych koszulek, lecz bierze je do domu i w najlepszym wypadku przez długi czas używa. Nawet, jeśli nie przydadzą się one osobom obdarowanym, mogą się one przydać ich bliskim.

Koszt wyprodukowania kilku tysięcy ulotek jest taki sam, jak koszt wyprodukowania kilkudziesięciu koszulek, ale marketingowy efekt ich wręczenia potencjalnym klientom jest zdecydowanie większy w przypadku koszulek niż ulotek.

Kiedy i komu dać gadżety reklamowe

Omawiane koszulki reklamowe są niezwykle praktycznym prezentem, więc warto dokładnie rozważyć miejsce ich kolportażu. Ważne jest by trafiły one do potencjalnych klientów zainteresowanych produktami przedsiębiorcy. Nie warto więc wręczać ich przypadkowym osobom na ulicy, lecz dokładnie wyselekcjonować potencjalnych odbiorców. Jeśli produkty przedsiębiorcy przeznaczone są dla młodych ludzi, warto kampanię reklamową przeprowadzić w szkołach lub w młodzieżowych klubach. Gdy celem kampanii wykorzystującej koszulki jest promocja damskich kosmetyków, warto je rozdawać w klubach fitness, salonach kosmetycznych i fryzjerskich, a także w centrach handlowych.